Administratief&commercieel werk

Administratief&Commercieel werk 



De afgelopen tien jaar heb ik veel administratief werk gedaan, waaronder het voeren van de administratie van ZZP'ers. 

Momenteel werk ik als administratief en commercieel medewerker op een makelaarskantoor. 

Mijn taken en verantwoordelijkheden voor deze functie:


- Het onderhouden van klantcontact
- Woningpresentatie ontwerpen (fotoreportage, inmeten, plattegronden
- Het inplannen van bezichtigingen en diverse andere afspraken


Ik ben een communicatief vaardig, zelfkritisch, creatief en analytisch persoon en kan goed samenwerken.

Zo kom ik het best tot mijn recht in het plannen, organiseren en optimaliseren van werkzaamheden.

Ik heb gevoel voor humor en sta positief in het leven.

Ik kan goed werken met de volgende programma's/software: 

Wordpress, Microsoft Office, Adobe Lightroom, Adobe Illustrator, Premiere en Photoshop en ben goed thuis in boekhoudprogramma's. 


Zoek je iemand op project of freelancebasis die administratief en/of commercieel werk uit handen kan nemen?

Neem gerust contact op voor de mogelijkheden.